Syster och jag har varit hurtiga hela helgen!!!

Cyklat och promenerat en massa. Igår cyklade vi genom HELA stan och gick med vovvarna i två timmar på morgonen! Sjukt duktigt tycker jag i alla fall. Speciellt!!!! för att jag cyklade!!!! Och det gick bra! Överlevde gjorde jag och är sjukt glad! är ju hur härligt att cykla som helst! Idag har vi promenrat hundarna, städat kontoret och nu ska vi cykla till pris extra och köpa lite gott och ha mys och tvätt dag!!! Solen skiner ju lite just nu så det blir toppen! Ska titta på How to train your dragon, en av dom sötaste filmerna jag sett!!! Sjukt bra ju! Neck and neck med Despicable me!! Älskat tecknat!!!!!! Updataterar dåligt här ja för man kan inte blogga från mobilen med blogg.se, inte bra, har en annan blogg som jag senare kanske kommer länka till. Uppdaterar ofta där, lite för ofta kanske. Hehe. Men men. Nu ska det cyklas!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0