Sommar.

Nu ska jag hem till Annika ♥ vi ska bada och chilla vid hennes pool. LXIGT VÄRRE!!!! X3 Jag tar med tårta som blev över från min mottagning. Bella kommer också. :3 För att quota bror min (high pitched) FAN VA NAAAAJJS. ^_^ Fan men blir lite planer i sommar ändå!!! Ska tydligen upp till Dalarna??!? fira midsommar där XD Mamma ska ÄNTLIGEN ta med mig och fiska!! :D SUper taggad! Hoppas bara det inte finns övergödda krokodiler i sjön! Kollade på nåon film om det igår, men såg inte slutet!!! :O DOM KaNSKE LEVER ÄN!!!! NOOOOOOOOOOOOO. heheh ^^" MAn har rätt till att vara töntig ibland! :3 Men jaja. Hmmm kanske borde sluta använda smileys när jag skriver. Jaja. Ska göra mig i ordning nu så att jag hinner hem till Anniqua innan det blir sent :P



HEHEHEHHEHEHEHEHEHE Helena ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0