Inget sommar lov för mig inte. Nu är det bara sommar.

Och som vanligt har jag mer eller mindre inget att göra. Woooo im so excited. Jag gillar att på studenten var det nog bara 2 personer som kramade mig ordentligt för att dom va glada. LOOOOOOL im so popular X3 Äsh vad gör det. GOOD BYE SILLY PEOPLES! Får betygen idag. Sista dagen jag kommer att se de flesta som gått på Kungsholmen. HEHEHEHHEHEHE im not that sad. Nu slipper man fake a smile and wave :3 Svengelska eller? jo då. Nej men borde nog börja göra mig i ordning. Alla skulle gått till kyrkan men ingen av mina vänner så.... ja. ser dom i skolan i stället. Jag har kommit fram till att det är väldigt svårt för mig att se bra ut på bilder som andra tar XD Ego bilder thats ma shitz. :3 Nej nu ska jag sluta skriva här. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0