Hehe

Far min har fortfarande inte märkt min nya piercing. Han som brukar vara så obvervant. Kommer bli kul när han väl märker det. Cant wait. :P Lill skit har sovit i min säng hela natten. Mys pys! Kan inte sova med öppen dörr annars. Monstrena kommer och tar mig annars :P Nej men det va mysigt. Ross låg på golvet bredvid sängen ungefär halva natten ändå. Ett tag i min säng med. MYYYYYS. ♥ Ja vad ska man göra idag då? Titta på tv låter som en plan. Har lyckats tappa bort mina tränings kläder. Har ingen aning om var dom är vilket inte är så bra eftersom jag vill sticka och träna. Ska man bli trimmad till jul så att man kan äta som en gris är det nog dags att börja :P Imorrn ska jag i alllafall träffa Ellen. OMG REALLY?! ja really. Det va mågra månader sen... igen. Men men.  3 gånger om året är vad vi kör på. Vill verkligen gå på bio men ingen verkar vilja gå med mig. :( Blir lite ledsen då. Men jaja. Får väl gå själv då?! :O LONER. hehe. >_> Vill verkligen tillbaks till Kalmar. Så mysigt där på sommaren. :D Vi får väl se vad som händer.


man kan se le piercing här :P TITTA. SER NI!? :P jag är så uttråkad :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0