WUUUUUTUASDFSf nä jag vet inte.

Har nu gått igenom 4 flyttkartonger och 3 papperspåsar, slängt 2 papperspåsar med kläder och lyckas städa upp ganska hyggligt OCH fixat mitt badrum. Dayum. Effektiv har man varit på 3 timmar känns det som. har två kartonger med über gamla saker i som jag verkligen inte orkar gå igenom eftersom jag inte har plats att ställa saker på, så dom får jag ta hand om någon annan dag. Nu ska jag vara ännu duktigare och dammsuga, skura och byta lakarn. Sen IN I DUSHEN!!!! :D Ska bli ren och fin så jag kan rulla mig i de rena lakarna och njuta. MMMM rena lakarn. Finns det någon bättre lukt än det? NÄ! tror inte det. Eller jo kanske men jaja. Rent och fint ska det vara. Ok så kanske inte skurar... lite lat måste man få vara. Men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0