Ekorrar i brallan

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
- 3 som går någonstans, en som är vilsen och inte borde vara där :S

Vilken svordom använder du mest?
- Piss? Följt av "ost"

Äger du en iPod?
- Yäss

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Beror på :P

Vilken var den senaste filmen du såg?
-  Såg såg på eller somnade till? O.o MEGAMINDDDD!! (Van the man?)

Har någon någonsin kallat dig lat?
- Ummm JA!!!! ^^

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
- Mjölk. Straight up yaow

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- Um nej. Ingen berättar något för mig :P

Vad åt du till middag?
- Kommer äta PIZZAAAAAA. (kebab pizza modafuckkkaaaa)

Använder du huvtröjor?
- OJA!!!! ^^ Älskar dom!!!

Kan du vissla?
- Japp :O

Vem var den senaste som ringde dig?
- Som ringde mig... Mor min. dock inte för att prata :P

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- HHHAHAHAHAAAA ja!

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Nästan Despicable me! :D

Diskar du din egen disk?
- Ja alltså jag sköljer allt innan det går in i diskmakinen.

Har du gråtit offentligt?
- HAHA om jag har? >_>

Har du en stationär dator eller en laptop?
- Laptop. Bärbar. Batterisladd.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Försöker jag, nej. Men gör gör jag nog utan att tänka på det.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
- Har ju naveln och vill tatuera mig :D Kanske snart ^^

Vem var din favoritlärare?
- Mr Cooke!!!! irish ^^

Har du en blogg?
- Ummmm.......................

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
-  Lunch :D

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Humor, ärlig!!!!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- njä.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
- 19 :O GAMMAL

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- va snakkar du omm?

Tror du att gud är en man eller kvinna?
- Jag är gud :3

Vad var det senaste du åt?
- PASTA!!! SPARRIIIIIISSS mums sparris

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- beror på. :S oftast killar faktiskt :O tills dom visar sig vara assholes ^^

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- "anna efter mormor, linnea efter farmor, cecilia för det är fiiiiint. -.-"

Gillar du senap?
- Stark senappppp!!!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
-  Ja!!!! min stora dröm sen jag var 5 ^^

Sover du på sida, mage eller rygg?
- jag sover överallt....

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- "ummmm betalar du?^^"

Tycker du att du är attraktiv?
- Ja, fett snygg mannennnnnnn dö läcker för en ekkorre :D


Kommentarer
Postat av: Helena

"Jag sover överallt". :P Bra svar!

2011-01-04 @ 16:02:45
URL: http://nenaispigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0