Tyska

Dagens planer. Tyska tyska tyska. Har prov imorgon eftersom jag fick IG i det ämnet. Woo. Tyska ett... Hur man får IG i det vet jag inte. Fastnar bara inte och jag får bara franska i huvet när jag har tyska prov. FAIL!!! Så imorgon måste jag gå upp tidigt eftersom provet är 8.30 på morgonen. Jag dör! Hoppas det går bra.

Slut på shampoo igår när jag skulle duscha. Använde flytande hand tvål och tänkte att det skulle funka lika bra. MEN det är idag flottigare än vad det var innan. Hur det gick till.... Ingen aning. Fattar NOLL. Så måste duscha igen idag. WOO! EXTRA CLEAN! Får ta och vaxa lite här och där medans jag ändå håller på. :P

Ska äta musslor till... Middag? Lunch...? Något mitt i mellan där. Jag gillar igentligen inte musslor eller skaldjur så mycket men lite av det kan man alltid äta. Brukar gilla soppan bäst med bröd :P Mums. Ska nog kolla antichrist sen. Blir intresant. WOOOO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0