Spridda tankar.

Undrar varför varje gång jag bara inte orkar använda smileys antar de flesta att jag är arg... Även om jag förklarar så verkar de inte tro mig. Har varit så trött idag. Lite svårt att sova igår natt, ush, inte kul alls. Annars då? Jo ska skaffa gymkort nu. Ska träna minst 2 ggr i veckan, men ska försöka 3 ggr i veckan. Ska snart boka resa med viss härliga personer. Woo! behöver lite semester och sol. Så jävla trött på sverige. Vet inte om jag orkar gå till skolan imorgon, har möte med läkare runt kl 13.00 så skulle bara ha en och en halv lektion då. Inte helt värt det tycker jag, men kommer nog gå ändå. Annars kommer blir det inte så bra. Jag orkar inte med skolan just nu... schemat är inte kul alls. Gillar ingen av lektionerna jag har, förutom två som är ok (tyska och engelska). Philosophy... Jag hör INTE vad läraren säger, och fattar inte helt vad han menar. Annrs kanske jag kan klara av den lektionen. Trött idag... Vill gå och lägga mig tidigtish idag, så borde laga mat snart. Får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0