Nu fan kör vi!!!

Saker jag har bestämt mig för att göra.

- Sluta äta tårta, kakor, godis och kanske chips. (har ändå tappat smaken för söt saker och chips kan man kanske få lite då och då eller?)
- Börja gymma på åtmindstånde två gånger i veckan. (Istället för att dansa, Har tappat intresset för det lite, men nu kan man ju faktiskt gå ut och dansa :3)
- Spara mer pengar, Bara spendera 500kr per månad. (kanske 200kr mer om det krisar :P)
- FÖRSÖKA spendera åtmindstånde 2 timmar till läxor måndag-torsdag så att jag har helgen att göra vad jag vill.

that's all i got right now. :P

I just ate my last piece of cake. Princesstårta som jag bakat själv. dundun duuuun. det här kommer nog inte gå så bra men man kan ju alltid försöka. Hoppas verkligen att jag kan spara ihop pengar. Vill åka bort under sportlovet ochdefinetivs åka någonstans under, jag tänkte säga sommarlovet men... det blir väll när skolan slutar. Men ja. Så nu ska det sparas. Min rygg gör vävligt ont. Ont bara jag går (och ja, hela tiden)... Hoppas det går över för det gör jävligt ont. får sova med värma dynan på ryggen i natt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0