Film kväll ♥

Så i kväll blir det filmkväll. Vet inte vad vi ska kolla på än och har inte laddat ner något eftersom ingen vet vad dom vill kolla på men det blir nog mysigt ändå. Jag menar vad kan gå fel när man har kompisar och pizza? Mer eller mindre inget. Fast vissa har inte svarat om dom kommer än. Och jag lyckades vara lite av en subba så en person kommer nog inte pga av det. Synd. Men men! Det här blir nog bra ändå. Tippan, Alina och Sarah. Ska ut och köpa massa onyttigheter sen. Lite chips och läsk och eftersom jag vet att Tippan är igentligen ett liten svullo i en smal kropp så blir det kanske lite godis med. Blir riktig tjockis kväll tror jag nog.

Solen lyser idag. Syns lite på taken så det är trevligt. Finally some light in the dark. Vill nästan bara ut och leka i snön nu MEN måste göra mig i ordning och sen ska det pluggas lite tyska innan Sarah kommer för att jobba på project work. Busy day. Men det ska nog bli bra.

Annars har jag fortfarande jävla lock för öronen. Inte kul alls. Familje discusion igår. Woohoo. Innan det blev jag skit sur på allt och alla igår och råkade smått ge mig på folk. Rummet är städat, liksom badrummet. Jag är uttråkad och fattar inte tyskan. UUUSSSHHHH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0