2010~


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Japp. :P

Har du några nyårslöften?

- Slutaköpa så mycket mat, speciellt på McDonalds.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

- Nix :D

Vilka länder besökte du?

- Frankrike, som vanligt.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

- uuummmmm vill nästan säga 21 march.

Vad var din största framgång 2010?

- Att lyckas dra mig ur gropen jag hade grävt åt mig själv.

Största misstaget?

- Att inte tänka på andra så mycket utan mer på mig själv.

Bästa köpet?

- Navel peircing? :P

Vad spenderade du mest pengar på?

- Mat... :(

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Japp, men det gjorde mig även ytterst ledsen.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

- Shots for sure ^^

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ledsnare. Men konstant på bättringsväg. :3

Vad önskar du att du gjort mer?

- Haft mer kul och inte tänkt så mycket. Men även konsentrerat mig på plugget mer.

Favoritprogram på TV

- Har inte något men... My life as Liz, Bing bang theory?

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

- Var i skolan. Blev i tvingad en skit äcklig drink. -.-

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

- Ändrad. Fortfarande mig men mer tjejig än någonsin innan. (om man inte räknar med när jag var 4-7)

Den bästa nya personen du träffade?

- År 2010... Tror nog det var Annika :3 She DA MAN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0