pluff

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Lila.
färg 2: Blått.
färg 3: Grönt.

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Mjo :3
Fått ditt hjärta krossat: ~
Träffat någon som förändrat ditt liv: Mmmmm nä inte i år.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jo då, det har väl hänt. >_>
Kysst en kompis: Ja.

 

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Vid det här laget har man väl vant sig vid sitt namn, så nä.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Gick till skolan, fick en drink, åt på resturang på Kina muren!!! ♥
Vilken tid vaknade du idag: Runt 8 eller 9 som vanligt. -.-
Vad gjorde du igår runt midnatt: Tänkte bara, men försökte sova.
Någonting som du längtar till: Studenten! När all skit är över!!! :D
Senaste gången du träffade din pappa: Idag. Han sitter framför mig :O
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ja det finns väl en del saker.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nix. Aldrig :O Måste ändras på!
Vad gör dig irriterad just nu: Oooooh. Alderles för lång lista så vi säger snön och skolan :P
Långt eller kort: Allt med mig är kort :P But its soooo cuuute :P
Vad gillar du gällande dig själv: När jag är glad så finns inte mycket som kan få mig nere. :3

DIN FÖRSTA:
Operation: Inte haft någon än :O
Piercing: Öronen, som alla andra typ :P
Tatuering: Planerar fortfarande min. Men snart!!! ♥
Bästa vän: Lola, men har ingen kontakt längre :(
Sport: "Alla spelar tennis!" :)
Husdjur: Hund. Bäsis rottis ♥
Vaccination du minns: Fästing spruta? O.o
Förälskelse: ~
Alkohol du drack: Öl vid typ 2 års ålder XP i was so sneaky? XP

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögonen :3
Kramar eller pussar: Beror väl på vilket humör man e på men kramar :3
Kortare eller längre: Längre! duh! Awkward annars. Skulle typ va dvärg då :P
Romantisk eller spontan: Spontan. Romantisk kan man ju smyga in i spontaniteten.
Tatueringar eller piercingar: Beror p åvilken piercing. Men typ bara ögonbryns piercing. Tatueringar är nästan alltid snyggt. Tycker beror på personen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0