Imorgon är det alla ♥ dag.

En måndag. En skol dag. Alla kommer springa omkring och vara jobbiga. Jag kommer vara ensam. IGEN! Varför ska det finnas en speciel dag för att vara "romantisk" eller som jag säger "mushi". Det är det dummaste som finns. Men men. Vänjer sig.

Igår köpte jag lite grejer. Tar kort sen. En väska, solglasögon med fodral, örhängen och så köpte jag hårfärning. Skulle bli mörk blond... Jag är just nu grå hårig... Måste springa förbi någon friser salong och fråga vad fan jag ska göra. Annars blir det brunt hår igen. Riktigt mörkt tyckte jag om... men så jobbigt att färga om. Likadant med rött... som jag vill ha igen. Specielt nu när jag är grå hårig!!! Får se hur det blir.

Ska dra och städa sen. Och kanske köpa en ny toning... Vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0