Fredagen kom med en liten snöstorm.

"!¤#¤%¤#%¤"&(/&!"#/#¤!!!!!!!! tycker jag om igår. Men vaxade benen gjorde jag så nu e jag fan så mjuk! helt klart värt det. Mjuk och leeeeen. Kommer sitta hela kvällen och känna p åmjukheten. Knasig måste man vara ibland. Blev så jävla sur igår. Surprise surprise. Undrar varför det blir så att man tar ut agression på folk som inte förkänar det bara för att dom råkar vara där och irritera en. Hmmm something to look into?

Idag är det så kallad snöstorm. Men skolan är öppen ändå. WTF!!?!? Inga bussar går, det blåser och e kallt. Jag gillar det men ändå. Vill ha lite värme snart!!! Sol och värme. Bli lite brun eller något. #"¤%&/(/&%¤#"! Vill ha semester! Eller bara sluta skolan. Vilket som...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0