"vad ska jag säga och inte ljuga" - Farmor

konersationer med lilla farmor går någonting såhär:

- LILLA DOCKAN!
- hej hej.
- Hur mår du?
- Jag mår bra du då?
- Jag mår bra, hur gå det med skolan?
- Det går, det går. (med lite invandrar dialekt X3)

- Lite olika saker om skolan, frågar om vilken klass jag går i,oj sista året, oj jag får rösta, en elefant flög in i rummet, hur är det med pojkar (beronde på vad jag svarar) "Gud vad bra, dom är inget bra att ha ändå" (eller) "nej vad fint, et är fint att vara kär"
- >_>, ja um jo...

Har dock blivit mindre prat om detta ämndet sedan syster kände för att förklara för farmor det här med att jag äter p-piller. -.- Systrar.

- Vad ska ni äta då?
- Blah blah-
- Åh vad gott!! kan du inte skicka lite genom telefonen?
- -.- Nej. det går nog inte...
- Vill mamma/pappa/syster prata med mig?
- KLART DOM VILL!!!! ^^ MAMMMMMAAAAAAAAA! (A)

Dessa konversationer brukar ta högst 3 minuter. Det är härligt det. Bra att veta att tantalutta lever ändå ^^ ♥

Yep... Complete retards ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0