Tv kväll med familjen.

så sitter man och kollar val debatt med far. Imorrn ska man ju rösta. STORT nej skulle inte tro det och vad ska jag rösta på...? Helt ärligt vet jag nog inte än. Vi får väl se imorrn antar jag.

Ska äta tidigt idag. När mor och syster kommer hem från att ha vandrat med vovvarna ska maten börja lagas. Mums, en fin köttbit. Ok fin och fin, det är kött i alla fall. MUMS!!! nej, vill nästan att det ska vara torsdag igen. Vill dansa. Eller träna. Ja, hör och häpna, jag vill träna.

Men!!! Jag skall baka kakor istället. Mums, kakor. Syster är en äckta liten tjockis. Det gillar vi. Då får jag baka massa. Fortfarande inte fått någon tårta... :( Skäms på folk. Nej skoja bara. Har haft ont i magen som fan... Som i ont så att jag vill rulla ihop i en boll. Helt randomly också. Ush, Inte roligt alls.

DET REGNAR IDAG!!!! ♥♥♥♥♥ Det gör mig så glad! vill bara dra på gummistövlarna, springa ut i regnet och leka ^^. Mys faktor nummer ett. ^^. Vill verkligen bara sätta på mig mjukis kläder, dricka te eller mumsig varm choklad med kakor och titta ut på vädret eller titta på film. MYSPYS!! Finns inget bättre i världen än regn. Visst blir det lite jobbigt när det regnar en hel vecka, men det är så mysigt när himlen blir så mörkt och lysena är på. Längtar till vintern, mörkret, snön... allt det där. Hösten och vintern är nog de bästa årstiderna. ^^  Ja, de här mörka "dystra" tiderna gör mig glad. :3 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0