Say wuuuut?

Haha idag är det högklackat som gäller. Möjligeheten att jag trillar är relativt stor. Men men, jag får låna systers svarta jeans! ^^ dom är fina och svarta. WOOOP. Var klar en timme innan jag behövde idag. Det var najs, åt mammagrynsgröt till frukost ^^ Myyyyyyys. Men men. Nu måste jag snart dra till skolan. Men svenska först... gör nog inget om jag kommer lite sent.Dun dun duuuuun. JUSTE!!! har fått en random knöl i armhålan O.o WTF?!?!?! Måste nog kolla up det. Men off i go nu. ^^

Kommentarer
Postat av: Helena

Men snälla syster... "MAMMAgrynsgröt"??? Rätta mig om jag har fel, men det heter faktiskt "MANNAgrynsgröt".. Om det inte var så att mamma gjorde gröten åt dig och det är nåt super speciellt med den...

2010-09-16 @ 09:31:17
URL: http://nenaispigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0