Överglad och hyper.

Bra dag idag! Älskar idag! Idag är super! ^^ VEM VILL KRAMAS?! JAG VILL JAG VILL! Jag menar, har röstat, va på stan med mor och syster ett tag, fick en tröja OCH STRUMPOR av mammsen ♥♥♥, träffade Maddie ♥, ska äta världens godaste kött till middag, och sen ska jag ut med Maddie igen! ^^ Kan det bli bättre?! Jo Det kan det! Har ingen skola imorgon! WOOOOOOOOOOO kunde bli ännu bättre om man la till mys, glass, och kramar men man kan ju inte få allt XP Woop woop!

Hade på mig glasögona jag fick av Jenny idag ^^ Såg FETT smart ut XP ok igentligen såg jag ut som en emo med stora glasögon men ändå! ^^♥

Kommentarer
Postat av: tips

E DET DEN TRÖJAAN JAG TROR DET EEEEEE?!?! :DD

2010-09-19 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0