Mjaow

Jag är så osäker på så mycket... Men jag känner verkligen inte för att babbla om det. Känner mest för att äta tacos faktiskt. Konstigt nog. Ok inte bara. Vill ut, jag vill inte sitte inne hela dagen. Ingen är här heller, vilket gör att jag bara tänker och tänker. Inte bra... Ush nej. Kanske borde göra mat. Ska koka pasta... Mums. Sen blir det kakor. ♥ Önskar jag hade en mysig liten katt att gulla med... Lilla ross är också sjuk. Stackarn ska till vetrinären idag. Hoppas han mår bättre snart... Annars var resten av familjen på hunstallet igår. Hittade en amstaff som tydligen hela familjen blev helt förälskade i. Så vem vet... kanske blir en vovve till i famljen. Jag är inte så 100 på den här ideén. Men om dom vill det så. Ska laga mat nu och kolla på Phineas och Ferb.


Jag älskar palestina stjalar. Har 4 tror jag :3

Kommentarer
Postat av: Helena

Phineas o Ferb!! :) ♥

2010-09-06 @ 14:38:54
URL: http://nenaispigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0