Kom igen Diego!

HAHAH bästa barn programmet någonsin. XD jag gillar att det är halft engelskt och halft svenskt. På beskrivningen står detta:

Dora utfprskarens kusin Diego Marquez är 8 år och en riktig äventyrs-hjälpte som älskar naturen och djur. Du får lära dig lite spanska och en massa om olika spännande djur.

Det finns ingen spanska alls med i det här programet. Men det är roande med deras röster och vad dom säger. Djuren pratar också. WTF?!?!? XD Ja men annars. Lever jag på tea idag, och curry gryta (?). Mums. Lät konstig som fan imorse så jag hoppas att tea't mjukar upp lite i halsen. Tack och lov för näs sprey i allafall. Rinner inte lika mycket nu och jag kan nästan andas normalt. Härligt härligt. Mysigt med palestina stjalarna med. ^^

Ska nog ladda ner camp rock 2. Låtarna är catchy faktiskt. Dumma disney filmer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0