Trött.

Jag blir bara tröttare och tröttare. Jag vill bara sova... Orkar faktiskt nästan inte vara social alls. Men ja, finns inte så mycket att göra åt det. Tror jag går och lägger mig tidigt idag. Typ runt 9 eller någon. Jag orkar inte alls göra någonting. Har inget att säga ens. Kan inte tänka. Men om jag tar en nap nu kommer jag inte kunna sova sen. Vill ju sova, vakna på morgonen och kunna gå up utan problem. Men på senaste tiden har jag bara velat dra täcket över huvudet och somna om. Mitt sov rekort. runt 20 timmar tror jag. Då var jag fan utmattad. Somande efter skolan på eftermiddagen och vaknade på kvällen dagen efter. Det skulle vara härligt att kunna göra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0