Trött.

Har halv sovit hela dagen, men är ändå helt utmattad. Vill inget annat än sova. Kommer nog sova hur bra som helst i natt. Hoppas jag i alla fall. Så det inte blir en till natt då jag vaknar 5 gånger. Måste mejla två lärare och skol kuratorn också. Fick helt plötsligt mycket att göra. Men men. Mamma tycker det vore bäst om jag stannade hemma imorgon och onsdag med. Antar att det är bra eftersom jag har religon grej torsdag och science prov fredag. Måste plugga, men undrar hur det kommer gå... Kemi är inte presis min grej fast jag tycker att det är ett av de mest intresanta ämnena som finns. Jaja. Ska äta hallon paj med glass till middag. Eller kanske bara glass... Vi får se. Ingen är så hungrig idag så det är ingen ide att laga mat. Mums... Baked alaska var en besvikelse. Ush... Men crunchy so its ok.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Cissi!!! Girl you have to get better soon! Thank goodnes you're keeping this blog going, otherwise i would have thought that you permanently moved in to the hospital or something... So basically, KRYA PÅ DIG!!! :D <3 <3 <3

2010-10-25 @ 22:05:51
URL: http://chopsticks.blogg.se/
Postat av: Jenny

Cissi!!! Girl you have to get better soon! Thank goodnes you're keeping this blog going, otherwise i would have thought that you permanently moved in to the hospital or something... So basically, KRYA PÅ DIG!!! :D <3 <3 <3

2010-10-25 @ 22:06:44
URL: http://chopsticks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0