Student mössa.

Då var det bekräftelse på att allt snart är slut. Skolan och allt och de flesta som har med det att göra kommer försvinna. Ush... Jag hatar när det blir såhär. Jag tycker inte om skolan eller min klass, men jag vill inte att det ska vara slut än. Vad fan ska jag göra då? Funderade på att studera interior design men måste förmodligen ta ett år då jag kan läsa in de ämnena som saknas för att jag ska kunna studera det ämnet. Men det kan vara värt det tror jag i alla fall.Tara tar studenten i år med, och jag hoppas verkligen att jag kan åka ner till frankrike och vara där då och att hon kan komma hit när jag gör det. Skulle vara synd annars. Men! några månader kvar, så får väl ta vara på det här året och inte tänka på så mycket. Jag hoppas bara på det bästa. ♥

I feel chained to the past, and im not sure how to let go. Sometimes the things that have been seem so much better than what is going to come. Its scary, not knowing whats going to happen at all, not having a plan... Not knowing what i want. I usually know or figure it out pretty fast, but now... I feel clueless and lost. I have absolutely no idea about anything anymore. But being scared about the future seems unecessary but it cant be helped, i am offically terrified. FML ♥

Quit crying your eyes out
Quit crying your eyes out, and baby come on
Isn't there something familiar about me?
The past is only the future with the lights on
Quit crying your eyes out, baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0