Säng säng säng, sovasovasova, säng säng säng.

Nu har jag kommit hem från den systerliga aktiviteten, dansen, är dushad och ombytt. Så mot sängen! Sen imorgon är det helg! imorgon, ja då händer det grejor. PUUUUUNKT ETT!: hemligt updrag (mohahah ^^). PUUUUNKT TVÅ!: Syster skall vaxa ben och armhålor på mig. PUNKT TRE!: KLIPPA MIG! :S (och så en special punkt till syster eftersom hon nog glömde och kommer läsa detta imorgon, BYT BH'N!!! :3) Lördag längtar jag till!!! Ribs med ma crew (lol right XD), och film mini fest hos Peter. Sen skall jag jobba söndag. WOOP WOOP! Käna pengar!!! ^^ Så ganska fullt up. Skall även slappa någonstans mellan där. Men nu är det sova som gäller. Mys pys.


God Natt ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0