Plupp.

Febern har gått ner så det är ju alltid bra. Så vad ska jag göra idag? Ingen aning. Vill gå ut på stan ett tag men det är nog ingen bra idée. Jag uppskattar verkligen dom sms jag har fått från folk som undrar hur jag mår. Så nej, jag är inte död, bara ruskigt sjuk. Men på bättrings väg. Ska nog gå till skolan på torsdag. Så ja, snart är det Halloween. Vad ska jag göra då? Har några valmöjligheter, Ta med syster och grannbarnen på trick or treating, gå ut med folk, eller kanske ha filmkväll hemma hos mig. Vad som än händer ska jag fan klä ut mig. Önskar jag hade den där panda kigurumin. Hade varit perfect. Hade varit super att sitta och mysa i nu också. Suck... Undrar hur dom som har dom fick tag i dom, eftersom hemsidan som hade dom ville ha för mycket info tydligen enligt mor. Men jaja, får hitta på något annat. Tydligen vill folk jag ska ut hela helgen. Fredag, Lördag OCH Söndag. Orkar jag? Tveksamt. Vill jag spendera en massa pengar på det? Nej. Ush, men vi får se. Jag antar att det är bättre att gå ut spendera pengar och vara social..? Ja annars så, Ross har fått något i sin tass så han har tuggat bort lite av hans trampdyna. Så lillen får gå runt med tratt på huvudet. Stackarn springer in i saker hela tiden pga av tratten. Plutten ♥. Ja annars då? Tror jag blir hemma hela dagen igen. Woo. Vill verkligen ha en katt... Längtar tills jag flyttar hemifrån ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0