Penicillin

Då ska man väll hoppas man blir frisk! Tror inte jag går till skolan imorgon. Syster tycker inte jag ska gå på hela veckan igen men jag tror inte att det är någon bra idée. Men vi får se. Ska i alla fall ta medicin två gånger om dagen i tio dagar. Får tydligen inte sluta ta när jag mår bättre utan måste ta i fulla tio dagar. Hoppas hoppas. Vet mer eller mindre helt säkert att det inte blir någon dans den här veckan heller. 3 veckor utan dans! JAG DÖR! Gick till the anglican church idag. Va uppe tidigt så jag och sarah kunde hitta dit i tid. Det var ganska intresant men när man är trött, försyld och lätt road ovanpå det, så började jag nästan skratta högt och tydligt. Lyckades hålla mig för skratt ändå eftersom det faktiskt inte var någonting som var roligt. Fick ganska bra svar på våra frågor även om de vi frågade inte riktigt tyckte samma saker, så svare varierade ganska mycket om vissa saker. Men nu ska jag kolla på Idiana Jones som går på tv just nu och smocka i mig lite medicin. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0