O.o

Hur hittar random folk min blogg? Är lite konstigt faktsikt. Men men. :3

Har laddat ner massa musik de här två tagarna. Det är alltid trevligt. OJ DÅ! Kollar på MTV och då kommer Cry me a river på. Brukade älska den låten. Den är helt ok faktiskt, och vem gillar inte Justin Timberlake. Till och med mor min tycker att han är hot on the poridge.. Ja het på gröten då alltså. Och ja gröt kan jag inte stava till på engelska. FAIL! Ja, jag e lite uttråkad just nu måste jag påstå. NEJ vet ni vad jag ska göööraaa nuuuu? BORSTA TÄNDERNA! WOOOO! Rena fina tänder! Åt lunch med massa vitlök. Men vill ju bli frisk. Så ja... Vitlöks smaken sitter ju kvar. USH!!!! Har ont i halsen annars. Borde kanske inte pratat så mycket igår, men det är inte varje dag lille Henwie är online. Så man får passa på. Synd bara att skype va skit och att ljudet var helt knas. Men det gick ju. ^^ Nej ska bara kolla på mer tv och hoppas på att syster inte glömmer att köpa vax. Känner mig som chewbaka här. RRAAAAAWWWWWRRRR. Och att mor kanske har vänligheten att köpa halstabletter :3

HAHAHA. I wanna bom bangbang with yo body yo. XD Lol smart text av Mohombi (A) yeaaaahhhh. Mtv är alltid trevligt när man har datan på. :3 NEj borde fan gå på AFRIKAN DANCE eller nptt XD Raggaeton!! ^^ Borde göra det med. USH!!! kon nyss på att jag förmodligen inte borde gå på dansen på tordag. :( då kommer jag att ha missat två gånger i rad. Ush. FYYYY FFAAAAAAAN för att vara sjuk. USH FY ÄCKEL BLÄ. Nej dags för en päron split. :3

Känner mig lite så här... MEN...

Lite så här med.. :3

Me being the flame XD ♥

Kommentarer
Postat av: tips

imma tell you (one time) ONE THING...PÄRON SPLIT <3 EHHEÄÄ

2010-10-19 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0