Jo men annars.

Vet inte riktigt varför, men jag känner att jag behöver ta tag i saker i mitt liv. Känns som om mycket kopmmer bli bättre då, så jag tänker börja med nära och kära. Jag antar att jag måste göra vad jag kan för att se till att må bra. Förvånansvärt nog, så är jag inte nervös över att prata med dom. Känner mig ganska lugn faktiskt. Så jag antar att jag får prata med alla, gå igenom det även om det kanske slutar värre än jag önskar, men jag hoppas på att allt löser sig. Jag har verkligen inte mycket att säga just nu. Har bara varit sällskapssjuk hela dagen men samtidigt har jag velat avara ensam. Det är lite konstigt antar jag men har inte orkat bry mig om någonting alls idag. Inte hel hjärtat i alla fall. Gick till skolan i mjukis byxor och de tröjor som va lättast att få tag på i garderoben. Himla skönt måste jag säga. Stora halsduken och skinnjackan av plast. Mysigt väder idag tycker jag, kallt men soligt. Ganska lungn dag. Ganska så jäkla tråkig dag. Jag måste verkligen prata med missa personer. Känns viktigt just nu. Jag lär ångra mig men vi får se.

Måste gå till swahili bobs med syster snart. Känns som det är dags nu. Sen ska jag prata med mor lite mer om piercings. Det är faktiskt något jag vill göra för min egen skull. Många vill göra det för att kunna springa runt och visa den för alla för att bevisa någon känns det som. Ungefär som om att det skulle göra dom tuffare. Men men, om det gör att dom mår bättre. Men så måste jag faktiskt ta tid och tänka lite. Bara tänka. Pratade med Henry igår. Det var förvånansvärt kul. Han är så lätt att prata med. Känns bra. Synd att han som så många andra aldrig har tid. Saknar att prata med Maddie och Tara med. Ush, jag har alderles för lite att göra.

Ok så kanske är lite freked out över att jag borde prata med folk. Men det löser sig. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0