Hes?!?!?!

Hahaha vaknade imorse och kände mig ganska bra. Febern är borta och jag har bara ont i halsen trodde jag. Ingen var hemma när jag gick upp så hade ingen att prata med. Så på med tv'n. Bara kanal 1 funkar. Har provat att dra ur sladden och sånt men inget funkar. Ussssh. Kanske borde be mamma köpa batterier. Men Anyways! Så ringde till mamma för att fråga vad jag ska göra, syster svarar och jag harklar fram ett hej i chock. VAD FAN HAR HÄNT MED MIN RÖST?!?!? Jag låter ytterst konstig. Får dricka te med honung och hoppas på att mor kommer ihåg hals tabletter. Vill nästan inte prata just nu för att det känns och låter lite konstigt. Men jaja. HAHAHA kanske va bra att jag inte gick till skolan idag. Men missade science! Det tycker vi inte om! Funkderar på om jag ska gå imorrn, men jag tror inte det. Ska ändå till läkaren då. Hatar att vara sjuk! Speciellt när tv'n är såhär dum. Har kollat tennis sen runt kl. 11. Inte så kul, men pappa skulle nog vara glad. Vill kolla fairly odd parents eller nått ju! Töntig som jag är. :3 WOO! jaha... vad ska jag göra nu då? Kolla lite mer tennis kanske? LOL. Nej när jag får mins skol böcker som jag inte fick lämna huset för att hämta kommer (i've got my ways MOHAHAHA  ^^ ♥) ska jag nog plugga lite. Bättra än tennis? nah, men måste göras. Vill ha någon/något att mysa med. Som Ozzy, eller en varm liten kisse katt. Mjaow purrrrrrrrrrrrrr ^^ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0