Fick lite panikångest igår och är skit sur idag.

Köpte en byxdress(???), strumpbyxor, nagellack och underkläder på H&M igår, och grejer åt syster. Blev över 1000kr. Jag fick lite panik och vill lämna tillbaks allting. Vem köper saker för över 1000 spänn?? Ush känns inte bra. Även om syster ska ge mig pengarna för det jag betalade åt henne vilket var typ helften av pengarna så känns det ändå inte bra. Tror ibland jag e den enda tjejen som hatar att shoppa. Alla pengar försvinner så fort! Hatar det. Men ja, ska kanske lämna tillbaks strumpbyxorna och byxdress grejen. Då borde jag genast få tillbaks lite pengar. Hämtade mina uggs igåt. Dom är inte längre trasiga!!! WOO! mys för mina fötter.

Men alvarligt nu... FY FAN vad jag är sur idag. Nästan förbannad. Ganska många olika anledningar till det, men allt verkar värre nu eftersom jag sover kanske 4 timmar per natt och är sjukt stressad. Har prov på kemi som inte komemr gå bra alls, historia läraren vill prata med mig och tippan tydligen eftersom att gå upp tidigt och vara i en kyrka fast man har feber inte gilsl som effort eller någonting. Jag har ingen lust med någonting alls just nu. Vill skrika, slåss och ja vad som helst för att få ur mig frustrationen. Idag är en såndär dag då om man säger en fel sak till mig... då fan. Får hoppas på att inget sånt händer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0