uttråkadddddd

(Lista 1) Mat, typ..?

Vad äter jag mest? Pasta ^^ 
Vad dricker jag helst på morgonen? Vatten/kaffe/ varm choklad?
Favorit kaka? Chocolate chip cookie!!!
Donken eller pizza? Pizza! Har ätit alderles för mycket hamburgare/pommes frites på senaste
Har jag någongång ätit tills jag spyr? Nej? :S ätit pga av gåtit jag ätot dock :P
Ätit ostron någon gång? BLÄÄÄ äckelputon ush blä
Cola eller Julmust? Nu är det jul igen!!! Must must must must muuuuuuust!

#2! Ute..?

Tunnelbana eller taxi? Vilket åker jag mest? Taxi om jag hade råd. Men tunnelbana är väl kul om man är fler? :P
Ut och äta eller gå på fest..? Båda? Beror väll på vad och vilka man är med.
Favorit drink? /Dricka? CIDER!! :D Går ju att blanda ut :P

#3! Intimt..? Förhållande..?

Är jag kär just nu? det beror väll på hur man ser det :P
Har jag pojkvän? s.i
När blev vi tillsammans? sen mars? :S en söndag XP
Har vi haft sex? Fan vad personliga frågor :P
Hur ofta? -.- Lol...

#4! Övrigt..?

Diamanter eller pärlor?
Diamanter... dom glittar så fiiiiiiint. They dont have to be real XP
Senaste filmen jag såg på bio?
Despicable me!!!!!! :D ♥♥♥♥♥♥♥
Kan jag sjunga? Mamma och pappa säger jag kan sjunga!!!! XP If they only knew the truth :P
Favorit-TV- program? Um... Jag kollar ju bara på det som är på :P
Favoritchips? OSTBÅGAR!!!! Cheese doodles, for a little cheesier snack ^^
Favoritbil? Bentley. Damn them classy cars ^^
Vilka är mina favoritkläder? Om jag hade den så skulle det fan va en onepiece!!! Men mjukisbyxor och linne?
Är du en morronmänniska eller nattuggla? Ja asså, jag gillar natten men jag stiger upp på morgonen utan större problem.
Hur många tatueringar har du? Inga... än så länge ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0