Stress

Deadline grej idag för historia (enligt min grupp). imorgon på morgonen ska jag ta blod prov, nervös som fan. Dans senare på kvällen, har ingen lust. Fredag, project work och hoppas jag ska hinna med synergy dancegroup practice, för att senare träffa Ellen för fika. Lördag ska jag jobba på svenska eller personal statement. Söndag, städa. Måndag, historia presentation. Ska plugga till tyska provet som är nästa torsdag. Förutom skolan då? Mina knogargör inte lika ont längre. Oro'n över saker försvinner inte. Hat mot folk är kvar. Trött som vanligt. Inte taggad för någonting, jag vill gå och lägga mig. Det är dumt hur när någon är ledsen eller jag gjort någon ledsen eller arg så det ända jag kan säga/fråga är om dom vill ha glass eller en kaka. Smart... verkligen. -.- Nej men historian går inte bra just nu. Like, not at all. >_> Hatar det. HATAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0