Ska på utväckligs samtal...

KL 18.00!!!!!! JAG DÖR! Mycket som har gjorts. Måste jobba på engelskan! Men det får jag göra imorrn. SOM FAN! innan dansen då'rå. Nej e hungrig!!! och uttråkad. Lite ensam med. Inte kul ju! Jag måste ha en större säng... och någon att dela den med XP USH! Hatar verkligen utväcklings samtal. Och varför är jag alltid sist?!?!?!? Inte rättvist. Det är tydligen inte ens i efternamns ordning. gay gay gaygaygay! Ska dra mot skolan snart.. USH!!!! Men hittade en till fråge grej. WOOP WOOP.

Hur bor du: Mental institue?

Brukar du komma i tid: Jo vars, för det mesta :3

Hur lång är du: 158 :/ MEN JAG E GULLIG SÅ DET ÄR OK!

Kan du laga mat: Jag tycker det :3 Det blir ju inte äckligt presis :D

Har du någon fobi: Spindlar? Fasst mer att dom är obehagliga som fan.

Hade du en bra kväll igår: Ja. Bio med syster och hemma mysigt med en asiat ^^ ♥

Vilket är ditt senaste inköp: Choklad... YUMM

Din favoritdryck på morgonen: Juice eller vatten?

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget.

Har du sovit i din egen säng inatt: Faktiskt inte. Min säng är så liten.

Vad hade du sönder senast: um... min ipod tror jag. Eller den hade sönder sig själv.

Vem snackade du med senast: face to face? Jenny och Elon, Over text, Tippan.

Alkoholhaltig favoritdricka: Cider? :P

När gjorde du senast något riktigt dumt: Hehe när gör jag inte något dumt? :P

Saknar du någon just nu: Jo vars ^^"

Vad ska man göra för att få dig irriterad: Stirra och dumhets förklara mig -.-

Intressen:
Senaste person du ringde: Jenny.

Vad drack du senast: ALWAAAAYS COCA-COLA

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0-1

Använder du hudkräm: njae. Bara när jag e torr som fan.

Attraheras du av män med skägg: Skägg skägg eller stubble? :P mmm scruff XP

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej, nej det är jag inte. Men jag kan nog leva med det. 

Vilken låt lyssnade du senast på: Boston - Augustana

Vad tycker du är äckligt: Hmmmmmm Finns väll saker men inte något jag kommer på nu.

Har du pengar på mobilen: Tekniskt sett? XP abonnemang?

Vilken svordom använder du mest? Fuck fuckity fuck fuck fuck. :3

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på. Båda? Ta bilder på mig själv XP

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? OOOH ticket to another country! Om det var mycket pengar då liksom.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Tror inte det :P

När var senast någon stötte på dig? Hahahahahhahahahahahahahhahaha XD

Vad åt du till middag senast? En mini baguette med smör på XP

Äger du några popband t-shirts? All Time Low. fasst dom räknas inte som pop tror jag.

När flög du senast? Sommarn. France... :/

Pratar du några andra språk? Än... svenska? Engelska, lite franska och jobbar på tyska!!! XP

Har du gråtit offentligt? Ja... :( Men i had my reasons!

När sov du senast på golvet? Va ett tag sen :O Pga av en liten säng!!! -.-

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fungera... 5 timmar?

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland. Ush... HATAR SKOLAN!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag säger inget... Jag lyssnar på Flyleaf och micheal tolcher's sooner or later.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? FUCK YEAH! :D Alltid velat göra det!

Tycker du om att krama folk? ÄLSKAR DET!!! :D KRAMA MIG!!! (inte du helena).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0