Ska komma på banan igen.

Jag tänker försöka ignorera all skit som händer. Pratade med Sarah om de mästa skit jag går igenom just nu och hon berättade om saker hon går igenom. Det är skönt att ha någon som har liknande känslor om andra saker men ändå mer eller mindre förstår hur du mår. Så det va trevligt att kunna prata om saker. Men ja, ska försöka ignorera allt som händer och konsentrera mig på det jag behöver. Håller på med läxor just nu, men det är svårt att konsentrera mig när jag är så här hungrig. Hade ont i magen som fan idag vid lunch så åt en knäckebröd macka med smör bara. Har mer eller mindre ingen mat i kylen så måste vänta tills mor kommer hem. Men jag ska kämpa på som fan just nu. har två saker att göra tills imorgon. Historia bullet points, och läsa religion. Det är allt. Religion är igentligen till fredag men måste börja om jag ska vara förberädd för provet fredag (som jag ska ha för att jag missade när det riktiga provet var). Så himla hungrig! Hatar att jag inte kan konsentrera mig när jag inte har ätit. :( skit. Men lite ska nog gå att fixa... Finns typ ingen info för historian... Hatar det! Hur ska jag kunna hitta något om det knappt finns något på internet?!?! Ush längtar tills mitt hår växt ut igen (you know speaking of nothing) VA JU FINT DÅ! Jävla skit att det blev så slitet.. Men jaja, ententions kanske det blir ändå? Men det får inte luggen att växa snabbare men men. Allt i sinnom tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0