Onödig grej igen.

OM DIG SJÄLV

namn: Cecilia
födelsedatum: 30 augusti
stjärntecken: Virgo (nej jag kan inte stava till det på svenska :P)
glasögon/linser: Nope, men skulle vara gullig i glasögon yo!
sjukdomar: Um...allergier? O.o Att vara lite knäpp?
husdjur: Hund..ar.
syskon: Syster och halv bror(der)
vem är din absolut bästa vän: Ja du... Har typ ingen men många nära :3


DIN KROPP

hur lång är du: 1.58 (ITS CUTE OK?!)
hur mycket väger du: O.o inte vägt mig på typ 2 år XD
vilken sko storlek har du: 36 (once again: IST CUTE!)
är du nöjd med din kropp: Jag är tjej, jag kan hitta mycket fel på min kropp.
skulle du kunna plastikoperera dig: nja, tror det.
sak du tycker är fulast med dig: Ummm...Min fiiiiina dubbelhaka/näsa XP
vilken ögonfärg har du: Blå/grå/wierd changing colour depending on the light :P
vilken hårfärg har du: Blond/råttfärgat
har du lång överkropp: Nej.
har du långa armar: jämnför man med Jan guillou har jag väl det? (A)
har du långa naglar: ibland XP vad e det med frågor om långa saker? :P


DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR

hur är du i ditt humör nu: Har inte ätit... Så BEWARE!!!
vad tänker du på just nu: Mat...
saknar du någon just nu: ja... mat. Och kanske lite folk men mest mat.
gillar du någon: jag gillar många :P
är du kär: Jo vars? ♥
är du singel? Inte än.
är någon kär i dig: Det får man hoppas. :P
älskar du någon: Jag älskar några stycken :P Familjen, hundrna etc :P
hatar du någon: FUCK YEAH! (och jag brukar inte hata folk)
hur är du om du är hungrig: ledsen/Sur som fan, borde gå runt med en varnings skylt
hur är du om du är trött: ofta ledsen
har du haft sex? alltid finns den här frågan med XD
vad har du för läggning? Straight... eller? :O jo men det tror jag nog :P

DINA ÖNSKNINGAR:

du skulle egentligen vela heta: Page, Taylor eller Max eller något sånt :P
du skulle egentligen vela bo i: En lägenhet bort från familjen :P
din högsta önskan är: Vet inte än.
du skulle vilja ha: Just nu? Mat.

DITT RUM:

vilken färg är det i ditt rum: Vitt.. MENTAL INSTITUTION!
har du en tv i ditt rum: Ja, men inga kanaler.
har du en dator i ditt rum: Um.. om jag tar upp den dit så har jag det.
har du en säng i ditt rum: -.- nej! sover på en kartong bit. :3
vilken färg är ditt påslakan: Vita.
har du kläder på ditt golv: Nja inte just nu :P för dom som ska vara det har jag på mig :P
har du tidningar på ditt golv: Njä.. jag läser inte så ofta
har du något annat på ditt golv: Japp. Massa saker.

ÖVRIGT:

vem fick du senast sms ifrån: Tippan yaowwww.
vem ringde dig senast: Mor min... jag e hungrig :P
vem gjorde dig senast glad: :S
vilken film kollade du sist på: Van the man.
är du snygg idag: HAHAH HAHAH HAHAHA. Nej. -.-
vad skratta du sist åt: Syster som larvade sig i mitt rum.
vad gör du på fritiden: Slappar? Försöker somna om.
grät du sist: Igår natt.
vad ser du om du kollar åt höger: Flaskor, Stol, väska, fönster, plantor, ljus.
ett ord du säger ofta: Orka/ Kvinnor... :3


Mitt fina långa hår O.O ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0