och dom undrar varför jag inte gillar att vara hemma...

Alla små saker blior uppblåsta till världs problem. Jag orkar inte med alla bråk/små gnabb. Orkar bara inte. Varför måste allting vara ett problem? Allt?! En av anledningarna till att jag vill ha mitt rum där nere. Blir mer ensamt då eftersom tv'n ska vara kvar där uppe. Skulle helst vilja flytta hemifrån. Mer eller mindre nu. Men en sak i taget antar jag. Orkar inte lyssna på alla dåliga, tråkiga skämt, lyssna på alla argument och alla klagomål. Jag vill bara vara. Jag gillar att när jag har något att säga, bryr sig ingen.. När det gäller alla andra om fåniga saker, då ska jag prata, då ska jag vara den som avgör vad som är fel. Men inte annars, bara när jag ska settle arguments. Im tired of every pointless shit "fights"! Jag orkar inte lyssna på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0