Lördag

Inget så himla kul händer idag. Försökte och ska försöka mer att jobba på historian. Har även försökt få dra ut syster och mor ett litet slag bara för att inte vara inne hela dagen. Det går sådär, men har övertalat dom om att ha en film mys kväll. Så ska i alla fall få gå iväg och köpa lite godis eller chips eller kanske glass? Borde igentligen bara köpa frukt istället. Mandariner är mums. Men men, vi får se vad som blir köpt. Går in mina nya fina skor just nu, Glad att jag fick tag i ett par. Ytterst svårt att hitta rätt storlek men nu har jag dom. Ska nog köpa jul klappar nästa vecka. Har inte många utanför familjen att köpa till så det är ju bra. Speciellt eftersom vi firar nyår som jul, så preseter då handlas på mellandags rean. Tiden går fort. Jag tycker inte riktigt om det. :( Men nu ska jag jobba lite på historian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0