Jag känner för att ge upp.

Är inte på humör. Fick världens mood drop idag. Va så illa att jag låste in mig på toaletten ett bra tag. Inte kul alls... känns lite bättre nu så ja hoppas allt är ok imorgon. Men just nu är det inte ok.

Skridskor på lördag. Samma gäng som förra året. Blir nog mysigt. Fika efteråt när det har blivit mörkt (antar jag).

Har estämt mig att flytta ner till första våningen. Det är ett bättre rum för mig och då kommer jag få hyllor. Blir nog bra. Synd bara eftersom jag verlkigen älskar utsikten från mitt rum just nu. Gillar att sitta och tänka medans jag tittar ut. Det är inget värst specielt, men det är mer än en vägg. Men man kan inte få allt.


Keep holding on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0