Im Harry Potter.

Idag ska jag gå och se harry potter. Excitement. Men innan ska jag hjälpa mor med tvätten. Ush trött som fan, fasst jag somnade innan kl 9 igår. Vaknade i och för sig run kl 6 men somnade om och vakande flera gånger till kl 9. Min mage känns konstig, både hungrig och mätt samtidigt. UUUSH! ska köpa godis eler chips till bion sen, hoppas jag kommer kunna äta det då. Surt att köpa goda mumsiga saker och sen inte kunna äta det. Men men. Jag är ren och fin (XD) mer eller mindre klar för dagen. Ska bara klä på mig ordentligt.  Then im off. Man vill ju inte missa lilla Harry i BH. :3 Hehe gillar att jag har en liknande. Vi kan matcha han och jag. Eller vill ni veta en hemlis... kolla titeln. MOHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0