höhöhöö baguette.

Ja, baguette blir det till frukost. Mums. Med bredbar leverpastej och smörgås gurka. Men medans jag väntar på att ugnen ska värmas, sitter jag och äter popcorn med cheddarsmak från estrella. Förvånansvärt gott faktiskt. Förutom att min helg har varit total fail så måste jag idag städa, och sen kom jag på att jag måste plugga engelska och jag har tydligen tyska prov tisdag... FML. Men jaja. Får se hur det går. Typ det ända ordet som fastnat är potatis (det mest använda ordet i mitt vokabulär) som jag inte ens kan stava till. Det här blir säkert lyckat. Jag kanske borde va valt bild i år i alla fall. Hade nog fått ett svagt VG från den surkärringen ändå. Men ja, får se vad som händer idag, är ju uppe tidigt som vanligt men ska till kontoret innan 12 verkar det som så borde vara klar ganska tidigt. Woop woop. Jag och syster tänkte gå på bio men det är lite svårt att välja när det inte finns så mycket bra att välja mellan och hon vill se Sammy's äventyr och jag Saw3D... Lyckat där. Får se vad som händer. Scott Pilgrim vs. The World värkar också helt ok... Tycker jag. I den här takten kommer Harry Potter filmen komma ut innan vi bestämt oss. Vilket kan vara bra. Något som nästan är värt att se. Min mini baguette (bara jag som hör ett höhöhöhö innan man ska säga det i huvudet?) är snart klar så den ska förberedas för sermonin där den ska in i min mage. Woop Woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0