Hatar skolan

Mer än någonting annat tror jag nog. Lektionerna, lärarna, människorna, maten, ja det mästa. läxor. Ush läxor. Vad gör dom för gott? Förstör bara en massa. Lektionerna är väll ok. sen kommer en massa prov och skit. Men vad av det man lär sig i skolan kommer man ihåg sen? Varför måste man plågas i 13 år i skolan för att kämpa att få gå på ett universitet och studera det man faktisk är intreserad av till att söka jobb för utan jobb har man ingenting. OCh sen ska man hinna "leva livet"någon gång där i mellan. Åka utomlands och ja bara vara. Hur fan ska man hinna med allt? Jag kommer nog fan bli en sur liten kärring som klagar över allt. Fy fan. Nej jag ska hitta eller skriva om min CV och gå till fältöversten och kolla om dom på bikbok behöver fler folk. Eller någon annan affär där jag kan organisera saker eller något sånt. Jag tror fan inte jag skulle klara av att jobba i någon kassa. stå där och räkna i en evighet, nej ush. Ja men nu är det väll bara att konsentrera mig på skit skolans läxor. Woop woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0