Äntligen!!!

Kött köttköttköttköttköttkött!!! ♥♥♥♥♥ :D  MMMUMS! äntligen får man något annat än pasta och grönsakssås (möjligen med bacon). WOO! Har nu höst ny höst jacka. Den är röd med volanger. Haha ser ytters gullig ut måste jag säga. Men nu ska jag filma mig själv till engelskan och sen plugga lite tyska. Hoppas det går bra. Imorgon blir det back to dance class. Har missat 3 lektioner oga av att jag var sjuk och en pga av läxor. Men ja, blir nog bra. Tippan ska kanske med ELLER?!?!?! :P Men ja off i go :3



MMMM kaka.. (i mitt huvut är det en kött bit :P)

Kommentarer
Postat av: tips

"MMMM kaka.. (i mitt huvut är det en kött bit :P)" hahahhah

2010-11-17 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0