Who in heaven needs a place on earth

Tjenixen. Jo idag har jag hjälp till på kontoret. Jag fick bära de tunga grejorna. Japp, varför jo för att jag är starkare än både systern och Skumpi (som är kille). Vad säger det oss..? Jo att dom båda är svaga som få och att jag ät lite starkare. MOHAHAHAHA feel the evilness spread like a desease in winter... Um.. jo.. Moving on. Ungefär en vecka kvar. En vecka innan jag spenderar 3-4 dagar i en bil med mor min, där jag skall tortera henne med min underbara musik. Nä jag ska nog vara snäll.. lite svensk allsåmg kanske? RÖNElALA SKUTTAR MED ETT SKRATT UR SIN SÄNG, LALALALALALA SJUNG LILLA LALALA.. Ok så kanske inte. Men you get the point. Nej men ush, dagen har passerat och jag har inte suttit innomhus hemma och deppat. WOOT WOOT. Poäng till mig! Dock behöver jag nog lite mat innan jag blir lite små grinig och trött. Har redan snott kakor och dricka från kontoret. MOHAHAHA CAUSE IM BAD! IM BAD! YOU KNOW 'IT! ellleeerr...?  XD nej skoja bara. Men hunden måste ut och hem nu så off i go. :3 Hade kul idag, känns bättre än igår... Nu börjar syster kalla mig Petra.. NAJS! :P nej off nu. TJJOOOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0