22.06.2010

Så snart bär det av. Mot Kalmar där ingenting kommer hända alls. Ska försöka få ut farmor ur hennes lägenhet. Så förhoppningsvis så vill hon ut på fredag då det är midsommar. Kommer nog speinga runt lite i innerstan där. Ganska mysigt där faktiskt. Skulle inte ha något imot att bo där men fan vad jag skulle bli uttråkad. Så vi skippar nog det.

Sen, Frankrike. Jag är faktsiakt inte taggad alls... Bara en kompis där som jag längtar efter att få träffa igen. Sen har vi systerns kompis som är en vän till mig med, men han räknas inte, skulle inte träffa honnom om inte systern är med. Sen har vi dom andra... Dom som bara festar hela tiden, bara två där jag skulle vilja träffa. Men jo skulle väll bara gå om jag gick på en fest med dom. Föräldrarna är inte så taggade på den idéen. Men kanske 2 andra kompisar som inte bor i frankrike kanske kommer ner samtidigt. Kan bli kul.. Ja ok så det kanske inte blir så illa... Jag menar jag kommer bort från sverige och alla i det här landet. Kanske behöver komma bort från alla.

Nej ush, ingen bra dag idag. Jag är för trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0