Summer shopping :)

Helena och jag va ute på stan idag. Woop skulle shoppa lite... och säg så här... jag har inga pengare kvar. Men värt det! Va ganska trevlig dag, men det var kallt i luften när solen inte låg på eller när det blåste. Mums. Jaja bra dag. Nena ♥ här är bilder av dagens inköp :)


Gårdagens efterätt, vaniljglass, jordgubbar med punch grädde ^^ ♥


Men ja dagens inköp :D

 

BikBok 149:- (tror jag) .  Jag vet... rosa XP GULLIGT JU! eller!?

H&M 299:- . Ett måste under sommaren :3

Converse! FINALLY FUCK YEAH THAT RIGHT!!! FEEL THAT?! FEEL IT?! YEAH THATS RIGHT!. hehe low tops. ^^


Kommentarer
Postat av: LAMIYA

NEJJJ YOU GOT A JUMPSUIT :D ZOMGG its so cute xD except its pink xD i love jumpsuits xD :D haha i shall wear my jumpsuit on monday :D <3

2010-06-05 @ 21:45:36
Postat av: tara

hehe omg i remember your fab old converse which were literally falling apart <3 rocking jumpsuit ;)

2010-06-05 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0