Kalmar igen och med den, dålig sömn.

Svängde in vid Norrköping och hälsade på min gudmor. Så sorgligt att se henne ensam med 1 hund som även den är döende. Men sen var det vidare mot farmor. Sov i bilen i 2 timmar. Härligt härligt. Såg typ 6 döda djur på vägen, det var kul. :P

Härsomdagen när syster och jag var ute och promenerade vovven så gick vi förbi kyrkan, där stod en bil parkerad och gissa om de som satt inuti hade kul. :P jo då. fy på dom. :P
Sen dagen efter så såg vi den gamla katt kvinnan som var ute och gick med sin katt... med sele och koppel. :P Jag gillar området jag bor på för tillfället. :P

Nej men idag vet jag inte helt vad som händer. Tror inte mycket alls. Ut till stan tror jag nog att det blir. Jag är lite grining idag, har inte sovit bra alls. Den uppblåsbara madrassen släppte ut hur mycket luft som helst så man sjönk ner i den. Obekvämt. Sen så låg syster på en vanlig madrass brevid min på golvet, och lyckades sparka på min hela natten... Och alla snarkar. Det var kul. Nej nu får vi se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: tips

hhahah crazy cat lady XD ^^ tjockt naaaaaaaaaaajz?!:D



nej stackare med madrassen dude ;P

2010-06-30 @ 01:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0