!"#¤%&/(!!!

Lär dig ta platttången på kvällen så att jag slipper vakna när du kommer inklampandes in i mitt rum. Bara för det så är ju nu uppe och klar för dagen när jag kunde sovit en timme till. Jag behöver sova! Ingenting går bra! Sluta klaga på att jag kommer in typ en gång i veckan på morgonen och lånar en tröja. visst du vaknar men du kan ALLTID sommna om då! du har hela dagen på dig att sova och slappa! jag måste upp varje dag! I feel just so pissed off today! who knows maybe i'll just tell someone to fuck off or maybe ill burst out crying, or even better, maybe punch someone. But probably not. Alvarligt. Om en hund har dött så sörger man den! man springer inte ut och köper en ny hundvalp för att ersätta den gamla som en gammal trasig leksak! Då borde man skämmas. Tycker man igentligen om djuren då eller är dom bara söta brydnader som man inte bryr sig så mycket om? Jag tycker det är fel i alla fall. Man kan inte bara glömma bort den som dog. Det tog mig myckt mer än en vecka innan jag igentligen ens ville klappa en hund när Iggy dog. GAH! JAG BLIR SÅ SUR!

Litet utbrott från mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0