~ Det blev en hygglig dag ändå.

Vi va ju uppe med tuppen så skit trött var man hela dagen, men vi gick runt i områden och köpte glass, latade oss i solen, gick in i affärer i Baronen (kalmars Gallerian), OH! jag hittade en fiiiiiiin bikini som jag köpte ^^ Lite Ed hardy stuk på den men super fin :3 Syster köpte en hatt :3 den kommer nog lånas med måtta under sommarns gång. :)

Imorgon ska det köpas något till min kopmis vars födelsedag var ett tag sen, har redan köpt en grej men ska ha något litet extra :3 ♥ Ush vi är alla super trötta idag. Ska nog knoppa tidigt idag. Dushar nog imorgon på morgonen för att vakna ordentligt.

ush nej, vill åka bil, och tåg, och sova. MM mys. Jag gillar såna här resor. ^^ MEn gud vad jag är trött. det här är nog inte helt normalt. Hmm jaja. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0