Åh nu kommer sommar gästerna, de är some Eyptens gräsoppor. X)

Åh de härliga minnerna från att åka sparkcykel runt i en mataffär i Kalmar... Nu kommer vi kunna sparka omkring vart vi än går! :D Åh så kul det kommer bli! Men det är inge kul att cykla själv. :P GAH! jag har packat, jag är klar, väntar på tvätt tiden och att syster ska komme hem! Super fint väder ute ju! :3 hoppas det blir det imorrn med. För då ska jag träffa min kvinna och fika :)Blir kul. Senare ska jag träffa min andra kompis och hitta på något närmare kvällen. :3 OMG!!! jag är rastlös! Måste vänta i 45 min innan tvätten ska tvättas. Men tydligen ska vi åka och handla!!!! WOOOOO jag älskar att handla mat! :D kalla mig nördig men det är roligt :3

Jag ser super tjejig ut idag :3 tycker om det ganska mycket faktiskt ^^ Im cuuute. suuuper cuuuute. XP sommar sommar sommar. ja nu kommer sommar gästerna, de e som Eyptens gräsoppor. :D måste ladda ner lite mer sommar musik. :3 Som sagt ska till affären med mor och far efter att ha lagt i tvätten, sen mot kl 5 ska jag träffa syster. :) WOO en bra dag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0