29.06.2010.

Åter igen så är allting packat  och klart för avgång. Godis och en massa dricka är köpt för resan. Mjukis byxorna på, och nu är det bara att somna och invänta morgonens ankomst. :P GAHHH! Jag vill vara i Frankrike nu! :D WOO! Kommer vara så kul! ^^ För en gångs skull så är jag inte super strässad över att något är borta eller över att det finns något jag måste göra. Nej, allt känns lungt. klockan är 2 och aaaaallt är luungt Borde ladda ner lite fler filmer när jag ändå sitter här och inte gör någonting alls. :P

Jag vet inte varför men att åka på semester gör mig bara så glad, kan vara någon liten sak som får mig nedstämd men glömmer snabbt bort det :3 Längtar bara så mycket!!! :D

Har varit så varmt på senaste! var lite skockad faktiskt. :P men jaja. Idag hände det något! här i lilla o händelserika Kalmar! Inget stort men iallafall. Något var det. Calle från Idol står på en scene på ett torg och sjunger :D Han är fan bra. ^^ Såg på när han övade, nu är vi för trötta för att gå och kolla. X) Fy på oss. Men vi hör nästan här ifrån :3 det är mysigt.

MJUFF ♥ WOO! glad är jag idaaaaaaag! yaow! Haha börjar typ få sommar fräknar igen XP Pippi långstrump style typ :P över näsan XP hoppas det lägger ner lite :P Ush e trött som faaaaaan. Ska nog skoppa tiiidigt idag :3 pappa har rean lagt sig för typ en timme sen XD somnade med min nalle i famnen ^^ va' gö'  gulligt.

Haha juste jag har med mig min nalle! kan typ inte sova utan den XP Specielt inte i den sängen jag har i Frankrike. Den är något större :P Alla har en svaghet. :P min är att jag inte vill åka någonstans utan min nalle. ^^" Jaja. NEJ! nu ska det fan bli allsång! allsång på skansen är på nu XP Mys pys. Syster och jag får sitta och njuta (?) av det tillsammans. XP

Hörs om några dagar :3


*suck* mitt långa fina hår... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0